Idete privatno kod lekara?
Radite analize u privatnim laboratorijama?
PLATITE MANJE SA SMART HEALTH KARTICOM

Do 40% popusta

U velikim medicinskim sistemima i zdravstvenim ustanovama

Na preko 100 lokacija

Posebne pogodnosti za porodice sa maloletnom decom

Isplati se! Već od 284 dinara mesečno

KOLIKO MOGU DA UŠTEDIM?
Ovo su samo neki od primera uštede









Karticu možete koristiti neograničen broj puta, u neograničenom broju partnerskih ustanova
Popusti važe za većinu usluga koji su u ponudi naših partnera
POSEBNE POGODNOSTI ZA PORODICE
SA DECOM MLAĐOM OD 18 GODINA

Imate jedno ili više maloletne dece?
Ne treba da kupite kartice za svako od njih, jedna kartica važi za svu vašu maloletnu decu

Kada je jedan roditelj vlasnik kartice, doplata za dečiju karticu je samo 1.700 dinara godišnje

Kada su oba roditelja korisnici kartice, dečija kartica je GRATIS
Odaberite karticu u skladu sa vašim potrebama

SINGLE
Korisnik kartice je
Jedna punoletna
osoba
3.400 din. godišnje
*Korisnik Single kartice može biti samo punoletna osoba

PLUS
Korisnici kartice su
Jedan roditelj i sva njegova/njena
maloletna deca
5.100 din. godišnje

FAMILY
Korisnici kartice su
Oba roditelja i sva njihova
maloletna deca
6.800 din. godišnje
Smart Health kartica važi godinu dana od dana izdavanja sa mogućnošću produženja.
Kartica je personalizovana i samo osobe navedene imenom i prezimenom na kartici mogu ostvariti popuste.
Isplati se! Većina naših korisnika već u prvih mesec i po do dva meseca
korišćenja kartice uštedama pokriju godišnju članarinu.

KAKO JE NASTALA SMART HEALTH KARTICA
Nakon dugogodišnje saradnje sa vodećim privatnim medicinskim sistemima u zemlji u oblasti konsaltinga, logistike, organizovanja i razvoja zdravstvenih ambulanti, kreirali smo benefit karticu kako bismo svim građanima omogućili povoljnije uslove lečenja u partnerskim privatnim zdravstvenim ustanovama i laboratorijama.
Smart Health kartica je plasirana na tržište u septembru 2022. i svojim korisnicima je već donela značajne uštede, a mi i dalje radimo na kvalitetnom proširenju naše mreže partnera kako bi korisnici kartice imali još veće benefite.
KARTICA VEĆ OD 284 DINARA MESEČNO
Pozovite nas za više informacija o kupovini kartice na do 12 mesečnih rata putem administrativne zabrane
Komentari korisnika
Vesna Popovic
Da li kartica stize na kucu ako je narucim online i placamli je POUZECEM?
Response from Smart & Clever
Poštovanje Vesna, prilikom poručivanja imate opciju da odaberete da li želite da se kartica dostavi na adresu koju navedete ili ćete je lično preuzeti kod nas. U oba slučaja možete platiti pouzećem.
Jelka Šajatović
Poštovani,
Dali u ugovor sa Euromedik ulazi i opetacija katarakte sa izmenom sočiva?
Da li imate ugovor sa Ars medic i Aci badem-Bel medic
Srdačan pozdrav
Svetlana Obradpovic
Obavljena kućna poseta gde je Smart kartica odbijena ,kazu već tri nedelje ne rade sa tom karticom. !????Nije fer praviti reklamu a bolnice ,ustanove to odbijaju. Nije ni jeftina kartica ako se tako postupa sa klijentima…Nadam se da sam na vreme reagovala i da će biti rešeno u moju korist. Hvala
Response from Smart & Clever
Poštovana Svetlana, kao što smo već razgovarali telefonom, popusti su regulisani ugovorima i ovakva situacija može biti samo posledica greške. Takođe, rečeno Vam je da smo kontaktirali partnera i da čekamo odgovor. U međuvremenu smo dobili odgovor da je u pitanju propust i da će Vam novac biti refundiran. Možete očekivati da će Vas kontaktirati u toku sutrašnjeg dana.
Molim Vas ubuduće da nas odmah kontaktirate ukoliko bude ikakvih problema prilikom korišćenja kartice. kako bismo odmah reagovali.
Na poleđini kartice se i nalazi broj telefona na koji nas uvek možete pozvati.
Hvala Vam na razumevanju!
Slavica Russo
Toplo preporučujem jedim pregledom sam već otplatila karticu.
Response from Smart & Clever
Poštovana Slavice, hvala Vam na pozitivnom komentaru. Srdačan pozdrav
Jovana
Danas sam dobila karticu… ono što vas nisam pitala… da li je neophodno da ovde online zakazujem potreban pregled ili analizu ili je dovoljno samo pokazati karticu pri dolasku u određenu ustanovu? Hvala
Response from Smart & Clever
Poštovanje Jovana, ne zakazujete ništa preko nas. Karticu koristite na taj način što je pokazujete na uvid prilikom plaćanja usluga u partnerskim medicinskim ustanovama. Sve najbolje!
Napišite komentar
Najčešća pitanja
Da li kartica važi na lice ili na donosioca?
Kartica važi isključivo za korisnika Smart Health kartice. Karticu ne može da koristi neko ko nije naveden imenom i prezimenom na kartici.
Koliko važi kartica?
Kako se obnavlja kartica?
Da li je potrebno zakazivanje ili uput lekara?
Šta ukoliko izabrana institucija već nudi popust na određenu uslugu?
Da li može da se reizda kartica u slučaju gubitka?
Da li je potrebno da se pri korišćenju kartice identifikujem ličnim dokumentom?
Da li može doći do izmene partnerskih ustanova?
Da, postoji mogućnost dodavanja novih ili brisanja određenih ustanova sa spiska partnerskih ustanova gde važe popusti. Takođe, može doći do izmena u listi pregleda i analiza za koje su odobreni popusti kao i iznosa popusta.
