Reklamacija i odustanak od kupovine (ugovora)
Ukoliko se pojavi potreba Vašu SMART HEALTH karticu za popuste možete reklamirati
1) Ukoliko je Vaša SMART HEALTH kartica za popuste isporučena oštećena problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti Vašu SMART HEALTH karticu za popuste i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. Ukoliko kurir ne sačeka da proverite paket, rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužni ste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.
2) Ukoliko je Vaša SMART HEALTH kartica za popuste isporučena sa pogrešnim ili netačnim podacima, dužni ste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena
3) Ukoliko Vam proizvod koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je proizvod dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.
4) Imate rok od 14 dana, od dana prijema, da vratite Vašu SMART HEALTH karticu za popuste, ukoliko iz nekih razloga niste zadovoljni. Korisnik SMART HEALTH karticu za popuste može da vrati samo uz RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA. Mi ćemo SMART HEALTH karticu za popuste prihvatiti i izvršiti povraćaj novca, ako je u tom periodu niste oštetili. Potrebno je da nas o tome obavestite na office@smart-clever.rs i popunite obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na ovom sajtu. Povraćaj SMART HEALTH kartice za popuste i novca ide o trošku kupca.
Reklamacioni list možete preuzeti (ovde)
Obrazac za Odustanak od kupovine možete preuzeti (ovde)