Idete privatno kod lekara?
Radite analize u privatnim laboratorijama?
PLATITE MANJE SA SMART HEALTH KARTICOM

Do 40% popusta

U velikim medicinskim sistemima i zdravstvenim ustanovama

Na preko 100 lokacija

Posebne pogodnosti za porodice sa maloletnom decom

Isplati se! Već od 284 dinara mesečno

KOLIKO MOGU DA UŠTEDIM?
Ovo su samo neki od primera uštede










Karticu možete koristiti neograničen broj puta, u neograničenom broju partnerskih ustanova
Popusti važe za većinu usluga koji su u ponudi naših partnera
POSEBNE POGODNOSTI ZA PORODICE
SA DECOM MLAĐOM OD 18 GODINA

Imate jedno ili više maloletne dece?
Ne treba da kupite kartice za svako od njih, jedna kartica važi za svu vašu maloletnu decu

Kada je jedan roditelj vlasnik kartice, doplata za dečiju karticu je samo 1.700 dinara godišnje

Kada su oba roditelja korisnici kartice, dečija kartica je GRATIS
Odaberite karticu u skladu sa vašim potrebama

SINGLE
Korisnik kartice je
Jedna punoletna
osoba
3.400 din. godišnje
*Korisnik Single kartice može biti samo punoletna osoba

PLUS
Korisnici kartice su
Jedan roditelj i sva njegova/njena
maloletna deca
5.100 din. godišnje

FAMILY
Korisnici kartice su
Oba roditelja i sva njihova
maloletna deca
6.800 din. godišnje
Smart Health kartica važi godinu dana od dana izdavanja sa mogućnošću produženja.
Kartica je personalizovana i samo osobe navedene imenom i prezimenom na kartici mogu ostvariti popuste.
Isplati se! Većina naših korisnika već u prvih mesec i po do dva meseca
korišćenja kartice uštedama pokriju godišnju članarinu.

KAKO JE NASTALA SMART HEALTH KARTICA
Nakon dugogodišnje saradnje sa vodećim privatnim medicinskim sistemima u zemlji u oblasti konsaltinga, logistike, organizovanja i razvoja zdravstvenih ambulanti, kreirali smo benefit karticu kako bismo svim građanima omogućili povoljnije uslove lečenja u partnerskim privatnim zdravstvenim ustanovama i laboratorijama.
Smart Health kartica je plasirana na tržište u septembru 2022. i svojim korisnicima je već donela značajne uštede, a mi i dalje radimo na kvalitetnom proširenju naše mreže partnera kako bi korisnici kartice imali još veće benefite.
KARTICA VEĆ OD 284 DINARA MESEČNO
Pozovite nas za više informacija o kupovini kartice na do 12 mesečnih rata putem administrativne zabrane
Komentari korisnika
Radmila Stisovic Sibul
Da li na ovu karticu imaju i penzioneri ( bez obzira na godine starosti), koji su do sada koristile usluge partnera
Vlada
Postoje i porodice bez dece pa bi trebalo da postoji paket cija je cena niza od zbira dva singla….
Branko Filipovic
Hteo sam da narucim tri Single kartice,za majku,brata i sebe i da ih platim karticom.
Međutim u opcijama ne vidim(ili se ne snalazim) mogućnost da upišem svako naše ime i prezime posebno.
Da li u stvari to tako može ili moraju sve tri posebno da se naruče?
Hvala
Response from Smart & Clever
Dobar dan Branko, kada odaberete single karticu i odete na korpu imate opciju da povećate broj kartica i ažurirate korpu. U sledećem koraku ćete imati opciju da dodate ime i prezime još osoba, a takođe, možete te podatke napisati i u delu napomena. Svakako, ukoliko i ne navedete dodatne osobe, a poručili ste više kartica, kontaktiraćemo Vas telefonom da upišemo podatke za sve kartice.
Ukoliko je potrebno možete nas i pozvati na broj telefona 067 7000 333.
Aida
Na koga glasi femili kartica? Na sve članove porodice za koju je izdata?
Response from Smart & Clever
Dobar dan Aida, u family paketu se izdaju 3 kartice. Dve su pojedinačne i namenjene roditeljima (sa njihovim imenom i prezimenom), te kartice su crne boje. Dečija kartica je bela i na jednoj kartici su navedena imena dece koja su korisnici.
Vedran Babkov
Ja sam drzavljanin Bosne I Hercegovine i koristio sam karticu bez problema U aqua labu i Euromediku i Park Medica u Zemunu.
Response from Smart & Clever
Vedrane, hvala Vam na komentaru. Sve najbolje
Napišite komentar
Najčešća pitanja
Da li kartica važi na lice ili na donosioca?
Kartica važi isključivo za korisnika Smart Health kartice. Karticu ne može da koristi neko ko nije naveden imenom i prezimenom na kartici.
Koliko važi kartica?
Kako se obnavlja kartica?
Da li je potrebno zakazivanje ili uput lekara?
Šta ukoliko izabrana institucija već nudi popust na određenu uslugu?
Da li može da se reizda kartica u slučaju gubitka?
Da li je potrebno da se pri korišćenju kartice identifikujem ličnim dokumentom?
Da li može doći do izmene partnerskih ustanova?
Da, postoji mogućnost dodavanja novih ili brisanja određenih ustanova sa spiska partnerskih ustanova gde važe popusti. Takođe, može doći do izmena u listi pregleda i analiza za koje su odobreni popusti kao i iznosa popusta.
